Jakub Kouřil
Bachelor's thesis
Marketing sázkových kanceláří
Marketing of betting agencies
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza služeb sázkových kanceláří z pohledu marketingového mixu. V úvodní teoretické části jsou vysvětleny termíny marketing, marketingový mix, SWOT analýza, marketingový průzkum. Praktická část je poté věnována dvěma největším českým sázkovým kancelářím Tipsport, a.s. a Fortuna sázková kancelář, a.s. Důraz je kladen především na zhodnocení dvou částí marketingové mixu …moreAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is an analysis of betting agencies from the perspective of the marketing mix. The introductory theoretical part explains the terms marketing mix, SWOT analysis and marketing research. The practical part is then devoted to two largest Czech betting agencies - Tipsport Inc. and Fortuna Inc. Emphasis is placed mainly on the evaluation of two parts of the marketing mix …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 2. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28162
Thesis defence
- Date of defence: 29. 6. 2011
- Supervisor: Dagmar Skokanová
- Reader: Petr Krekule
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28162
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
Zelený marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybraném podniku
Dominika Zemanová -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Marketing amatérských divadel na Frenštátsku a okolí
Linda Blažková -
Fixture resolution based on odds similarity
Juraj Jurkovič