Sociální sítě jako prodejní nástroj – Bc. Nikola Pinkavová
Bc. Nikola Pinkavová
Diplomová práce
Sociální sítě jako prodejní nástroj
Social Media as a sales channel
Anotace:
Cílem práce je návrh konceptu uplatnění sociálních sítí ve firmě Astratex, kde budou popsány současné využívané sociální sítě jako prodejní nástroje. Pro splnění cíle je zvolen následující postup. Nejprve budou zjišťovány současné sociální sítě vybrané instituce. Sociální sítě, na kterých je firma nejvíce aktivní. Potřebné výsledky využitelné k dalšímu zkoumání budou získány pomocí vybraných analýz …víceAbstract:
The aim of the thesis is to propose the concept of social networking in Astratex, which will describe the currently used social networks as selling tools. The following procedure is selected to meet the goal. First, the social networks of selected institutions will be identified. The social networks where the company is most active. Necessary results usable for further research will be obtained through …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fou6w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová