Optimalizace výuky cizích jazyků prostřednictvím eLearningu – Mgr. Radka JUŘÍČKOVÁ
Mgr. Radka JUŘÍČKOVÁ
Disertační práce
Optimalizace výuky cizích jazyků prostřednictvím eLearningu
Optimization of Foreign Language Teaching by Means of eLearning
Anotace:
Hledání odpovědi na otázku, jak se efektivně učit cizí jazyk, je proces dlouhý a poměrně složitý. V dnešní době, kdy používáme výrazy jako informační společnost nebo gramotnost je důraz kladen na implementaci informačních a komunikačních technologií do všech oblastí našeho života a oblast vzdělávání zde hraje jednu z klíčových rolí. Jednou z oblastí ve fázi vzdělávání pak je učení se cizím jazykům …víceAbstract:
Searching for an answer to the question of how to learn a foreign language in the most efficient way is a long and complex process. Nowadays, when we use terms such as computer literacy or information society, the emphasis is on the implementation of information and communication technologies in all areas of our lives where education plays the key role. One of the areas in the phase of learning is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2015
Zveřejnit od: 7. 1. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 2. 2015
- Vedoucí: doc. PhDr. Eva Höflerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JUŘÍČKOVÁ, Radka. Optimalizace výuky cizích jazyků prostřednictvím eLearningu. Ostrava, 2015. disertační práce (Ph.D.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.1.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 1. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační a komunikační technologie ve vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Studentská příprava a strategie učení k maturitní zkoušce
Veronika Szynalska -
Strategie učení se cizím jazykům v sekundárním vzdělávání
Pavla Čapková -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Učební strategie vysokoškolských studentů při učení se z textu a obrazu
Daniela BARTÁKOVÁ -
Strategie učení se cizímu jazyku u řečové dovednosti mluvení u nadaných žáků gymnázia
Kateřina Kašpárková -
Strategie vysokoškolských studentů při učení se z odborného textu.
Lucie BÁRTOVÁ -
Subjektivní vnímání projevů specifických poruch učení a strategie jejich zvládání u dospělých studentů při studiu cizích jazyků.
Kateřina Spurná