Bc. Andrea KLEMENTOVÁ
Master's thesis
CRM ve vybraném podniku
CRM in the chosen company
Anotácia:
Řízení vztahů se zákazníky (CRM) je jednou z největších konkurenčních výhod a efektivním marketingovým nástrojem. Společnosti jej mohou využívat ke komunikaci a shromažďování údajů o svých zákaznících. CRM systémy umožňují lepší poznání spotřebitelů, pomáhají lépe pochopit jejich chování, potřeby a budovat tak dlouhodobé loajální vztahy. Cílem podniků je nejenom zákazníky získávat, ale především si …viacAbstract:
Customer relationship management (CRM) is one of the biggest competitive advantages and an effective marketing tool. Companies can use it to communicate and collect data about their customers. CRM systems enable better knowledge of consumers, help them better understand their behavior, needs and build long-term loyal relationships. The goal of companies is not only to gain customers, but above all …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLEMENTOVÁ, Andrea. CRM ve vybraném podniku. Plzeň, 2022. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová