Teritoriální marketing na příkladu norských olympijských měst – Kristýna Kulhavá
Kristýna Kulhavá
Bakalářská práce
Teritoriální marketing na příkladu norských olympijských měst
Teritorial Marketing in the Example of Norwegian Olympic Host Cities
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá teritoriální marketing norských olympijských měst s cílem analyzovat úspěšné strategie a přínosy tohoto přístupu pro rozvoj míst s podobnými charakteristikami a předpoklady. Teoretická část pomocí odborné literatury představuje principy teritoriální marketingu s odkazem na regionální rozvoj. Empirická část se věnuje konkrétním norským olympijským městům Oslu a Lillehammeru a …víceAbstract:
The bachelor’s thesis examines the territorial marketing of Norwegian Olympic cities to analyze successful strategies and the benefits of this approach for places with similar characteristics and premises. The theoretical part presents the principles of territorial marketing with references to regional development using specialist literature. The empirical part is devoted to the specific Norwegian …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/z36c2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Lucie Herbočková
- Oponent: doc. Ing. Vladimír Žítek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Regionální rozvoj a cestovní ruch / Regionální rozvoj a cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Teritoriální marketing významných turistických destinací Ústeckého kraje
Patricie Benešová -
Teritoriální marketing jako nástroj pro zvyšování atraktivity měst
Lucie Herbočková -
Teritoriální marketing mikroregionů Ústeckého kraje
Kateřina Dušková -
Teritoriální marketing jako nástroj regionálního rozvoje
Veronika Říhová -
Teritoriální marketing jako nástroj rozvoje venkova na příkladu působení místních akčních skupin
Zuzana Veidlichová -
Teritoriální marketing statutárního města Jihlavy v oblasti volnočasových aktivit.
Petra Dolejší -
Regional development: A case study on sustainability factors
Lucas-Bénédict PARIS -
Teritoriální marketing jako nástroj pro zvyšování atraktivity měst
Lucie Herbočková