Projekt návrhu marketingové komunikace podle marketingových principů firmy Baťa a.s. do roku 1945 pro vybranou firmu – Václav Mastacan
Václav Mastacan
Bakalářská práce
Projekt návrhu marketingové komunikace podle marketingových principů firmy Baťa a.s. do roku 1945 pro vybranou firmu
Project of Suggestion of the Marketing Communication Based on the Marketing Principles from Baťa a.s. until 1945 for Selected Company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je provést návrhy zlepšení marketingové komunikace zvolené firmy na základě analýzy marketingové komunikace ve firmě Baťa do roku 1945 a poznatků jí získaných. Teoretická část vymezuje pojmy marketing, marketingová komunikace a její nástroje. Praktická část rozebírá marketingovou komunikaci firmy Baťa do roku 1945 a marketingovou komunikaci firmy Zahradní centrum Kudlov …víceAbstract:
The goal of this Bachelor thesis is to make suggestion of improvement for marketing communication of chosen company, based on analysis of marketing communication in Baťa company until 1945, and knowledge gain from it. Theoretical part defines concept of marketing, marketing communication and its tools. Practical part analyze marketing communication in Baťa company until 1945 and marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MASTACAN, Václav. \textit{Projekt návrhu marketingové komunikace podle marketingových principů firmy Baťa a.s. do roku 1945 pro vybranou firmu}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/97ag26/.
Jak správně citovat práci
Mastacan, Václav. Projekt návrhu marketingové komunikace podle marketingových principů firmy Baťa a.s. do roku 1945 pro vybranou firmu. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová