Nové trendy uplatnení médií v komerčných komunikáciách – Marcel Bodnár
Marcel Bodnár
Bakalářská práce
Nové trendy uplatnení médií v komerčných komunikáciách
Abstract:
Táto bakalárska práca vymedzuje pojmy marketingové a komerčné komunikácie, reklama, reklamné výdaje a definuje jednotlivé reklamné médiá ? televíziu, rádio, tlač, Internet a ostatné médiá. Stručne popisuje históriu vývoja každého média a jeho výhody i nevýhody použitia jako reklamného média. Na základe výdajov do reklamných médií v Českej republike analyzuje ich použitie a načŕta trendy ich uplatnenia …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/7300
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2008
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jiří Mikeš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/7300
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Nové formy komerční komunikace - reklama on-line
Pavel VINCENC -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině děti
Pavla Vyskočilová -
Sociální marketing: Reklama jako možnost řešení soudobých společenských problémů
Kateřina Kycltová -
Reklama a její vnímání mladými lidmi
Adéla Červená -
Kartografie a sociální media: potenciál, trendy, výstupy.
Jiří Hladík -
Současný stav a vývojové trendy mediálního trhu v ČR
Zdeňka Hildová -
Vývojové trendy vlastnické struktury mediálního trhu v ČR
Jan Vajner -
Nové trendy v médiích České republiky
Dana Svobodová