Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz – Bc. Michal Huťka
Bc. Michal Huťka
Bachelor's thesis
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Online marketing communication of e-shop Laporte.cz
Abstract:
Cílem práce je optimalizovat marketingovou komunikaci e-shopu Laporte.cz v online prostředí. Teoretická část bude obsahovat specifikaci marketingového komunikačního mixu se zaměřením na online marketing a dále popis jednotlivých nástrojů online marketingové komunikace, především popis webu, PPC kampaní, SEO, remarketingu, E-mailingu, tvorby obsahu, sociálních médií a další. Návrhová část tyto prvky …moreAbstract:
The aim of the Bachelor thesis, is to optimize the marketing communication of the e-shop Laporte.cz. in online environment. The theoretical part will contain the specification of marketing communication mix with a focus on an online marketing, together with the description of different instruments of online marketing communication, especially the description of the web, PPC compaigns, SEO, re-marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/y3ut3/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 8. 2020
- Supervisor: Ing. Radka Bauerová
- Reader: Ing. Dalibor Šimek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HUŤKA, Michal. \textit{Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2020. Available from: https://theses.cz/id/97rete/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Marketingová komunikace značky na sociálních sítích
Dominika Morawiecová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Marketingová komunikace vinařské akce Putování po dobšických sklepech
Michaela Čermáková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová