Hodnocení kvality poskytovaných služeb pomocí metody Mystery Shopping – Tim Poláš
Tim Poláš
Bachelor's thesis
Hodnocení kvality poskytovaných služeb pomocí metody Mystery Shopping
Abstract:
Cílem bakalářské práce je provést marketingový výzkum pomocí metody Mystery Shopping. Ten se zabývá poradenskými službami v obchodech zaměřených na prodej elektroniky. V úvodu teorie je popsán zákazník, jeho rozhodování a cesta nákupním procesem. Marketingový mix se zaměřuje na služby. Popis marketingového výzkumu je rozdělen na jednotlivé etapy a v rámci něj jsou definovány data a informace. V praktické …moreAbstract:
The bachelor thesis aims to conduct marketing research using the Mystery Shop-ping method. Which deals with consulting services in stores focused on the sale of electronics. The introduction to the theory describes the customer, his decision-making and the path through the purchasing process. The marketing mix focuses on services. The description of Marketing Research is divided into individual stages …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2020
Identifier:
http://theses.cz/id/98bo1n/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2020
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POLÁŠ, Tim. \textit{Hodnocení kvality poskytovaných služeb pomocí metody Mystery Shopping}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2020. Available from: https://theses.cz/id/98bo1n/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Řízení a ekonimika průmyslového podniku
Theses on a related topic
-
Model marketingové komunikace klubu ledního hokeje
David Krenželok -
Model guerilla marketingu v konkrétní komunikační kampani a jeho vyhodnocení
Miroslava Bušková -
Model online marketingové komunikace
Jitka Vávrová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Mystery shopping ve službách
Lucyna Byrtusová