Bc. Patrik Matek
Bachelor's thesis
Řízení vztahů se zákazníkem dle norem ISO
Customer relationship management according to ISO
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je „Řízení vztahů se zákazníkem dle norem ISO“. Teoretická část práce je zaměřena na popis problematiky řízení vztahů se zákazníky a problematiky norem ISO. Praktická část je věnována marketingovému výzkumu řízení vztahů se zákazníky ve společnosti PLUSPAP s.r.o., kde využiji svých pracovních zkušeností u této společnosti.Abstract:
The theme of this thesis is "Customer Relationship Management according to ISO standards". The theoretical part is focused on describing the customer relationship management issues and ISO standards. The practical part is focused to customer relationship management in the company PLUSPAP Ltd., which will use its experience gained from working for this company.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mj744/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
- Reader: Ing. Vladimír Hosták
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová