Lucie Slížková

Bakalářská práce

Využití přístupu Storytelling v rozvoji komunikačních kompetencí dětí předškolního věku

Application of Storytelling Approach in Communication Competencies of Preschool Children
Anotace:
Bakalářská práce má aplikační charakter, zabývá se využitím přístupu Storytelling v rozvoji komunikačních kompetencí dětí předškolního věku. Zaměřuje se na sumarizaci poznatků o vývoji řeči a komunikačních kompetencí. Pracuje se storytellingem a popisuje součinnost přístupu Storytelling s rozvojem komunikačních kompetencí. V praktické části práce je zpracován projekt, obsahující osm setkání, realizovaných …více
Abstract:
This application-type bachelor thesis deals with application of Storytelling approach in communication competencies of preschool children. The theoretical part summarizes findings resources about speech development and communication competencies. It operates with storytelling and describes the cooperation of Storytelling approach and development of communication competencies. In the practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Slížková, Lucie. Využití přístupu Storytelling v rozvoji komunikačních kompetencí dětí předškolního věku. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy