Využití přístupu Storytelling v rozvoji komunikačních kompetencí dětí předškolního věku – Lucie Slížková
Lucie Slížková
Bakalářská práce
Využití přístupu Storytelling v rozvoji komunikačních kompetencí dětí předškolního věku
Application of Storytelling Approach in Communication Competencies of Preschool Children
Anotace:
Bakalářská práce má aplikační charakter, zabývá se využitím přístupu Storytelling v rozvoji komunikačních kompetencí dětí předškolního věku. Zaměřuje se na sumarizaci poznatků o vývoji řeči a komunikačních kompetencí. Pracuje se storytellingem a popisuje součinnost přístupu Storytelling s rozvojem komunikačních kompetencí. V praktické části práce je zpracován projekt, obsahující osm setkání, realizovaných …víceAbstract:
This application-type bachelor thesis deals with application of Storytelling approach in communication competencies of preschool children. The theoretical part summarizes findings resources about speech development and communication competencies. It operates with storytelling and describes the cooperation of Storytelling approach and development of communication competencies. In the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SLÍŽKOVÁ, Lucie. \textit{Využití přístupu Storytelling v rozvoji komunikačních kompetencí dětí předškolního věku}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/997f46/.
Jak správně citovat práci
Slížková, Lucie. Využití přístupu Storytelling v rozvoji komunikačních kompetencí dětí předškolního věku. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Produkce inscenace Můj romantický příběh v Divadle na Orlí
Zbořilová Zbořilová -
Příběh jako nástroj pro rozvoj řečové dovednosti mluvení v angličtině na úrovni B1
Iveta Kousalová -
Interaktivní příběh jako edukační nástroj k popularizaci humanitních věd u středoškolských studentů
Lucie Neubauerová -
Self-study: příběh zrodu identity učitelky zeměpisu
Anna Hrazdilová -
Obhajoba absolventské role - Tom (Můj romantický příběh)
Marek Viteker -
Príbeh a proces: Naratívny dizajn v digitálnych hrách
Lukáš Štepanovský -
P: Príbeh, ktorý sa nikdy nestal
Daniel Laurinc -
Příběh aktů
Eliška Cetkovská