Návrh strategie Public Relations Hypoteční banky – Mgr. David SAHULA, BBA
Mgr. David SAHULA, BBA
Master's thesis
Návrh strategie Public Relations Hypoteční banky
Proposal of Public Relations strategy of Hypoteční banka
Abstract:
Diplomová práce se zabývá strategickým plánováním public relations. V první teoretické části je vysvětlen obsah pojmu public relations, představeny různé vzta-hy marketingu a PR, objasněny východiska PR a stanoven postup při zpracování PR strate-gií. Ve druhé praktické části jsou analyzovány a zhodnoceny současné PR aktivity a image Hypoteční banky, prostředí, ve kterém podniká, a názory a postoje …moreAbstract:
The master thesis deals with strategic planning in the area of Public Relations. The first theoretic part explains Public Relations term, it presents various relations between marketing and PR, clarifies PR bases and sets the process of PR strategy creation. The se-cond practical part analyzes and evaluates the present PR activities and image of Hypoteční banka, corporate environment, opinions and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2007
Identifier:
4966
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2007
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SAHULA, David. Návrh strategie Public Relations Hypoteční banky. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 16. 04. 2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Andrea Straková -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Využití public relations ve firemní komunikaci
Kateřina Hypšová -
Role public relations v marketingové komunikaci firmy Office Depot, s.r.o.
Jan Švarc -
Public relations ve zvolené firmě
Kristina Tasková -
Public Relations strategie ve společnosti Porsche Inter Auto CZ
Anna Gruberová