Mgr. David SAHULA, BBA

Master's thesis

Návrh strategie Public Relations Hypoteční banky

Proposal of Public Relations strategy of Hypoteční banka
Abstract:
Diplomová práce se zabývá strategickým plánováním public relations. V první teoretické části je vysvětlen obsah pojmu public relations, představeny různé vzta-hy marketingu a PR, objasněny východiska PR a stanoven postup při zpracování PR strate-gií. Ve druhé praktické části jsou analyzovány a zhodnoceny současné PR aktivity a image Hypoteční banky, prostředí, ve kterém podniká, a názory a postoje …more
Abstract:
The master thesis deals with strategic planning in the area of Public Relations. The first theoretic part explains Public Relations term, it presents various relations between marketing and PR, clarifies PR bases and sets the process of PR strategy creation. The se-cond practical part analyzes and evaluates the present PR activities and image of Hypoteční banka, corporate environment, opinions and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2007
Identifier: 4966

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2007

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SAHULA, David. Návrh strategie Public Relations Hypoteční banky. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 16. 04. 2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications