Využití influencerů na sociální síti Instagram v marketingu – Natalie Kotrlová
Natalie Kotrlová
Bakalářská práce
Využití influencerů na sociální síti Instagram v marketingu
Use of Instagram influencers as a marketing tool
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o tématu využití influencerů na sociální síti Instagram v marketingu. Cílem práce je zjistit, jak veřejnost vnímá spolupráce influencerů se značkami na sociální síti, a zda v době, kdy je influencer marketing hojně využíván značkami napříč různými segmenty, věří této formě propagace. Teoretická část se věnuje základním pojmům souvisejících s tématem, vysvětluje influencer …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of influencers on the social network Instagram marketing. This work aims to find out how the public perceives the collaboration of influencers with brands on the social network and whether influencer marketing is widely used by brands across different segments and whether Instagram users believe this form of promotion. The theoretical part deals with the basic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedoucí: Bc. Jiří Lelek
- Oponent: Jiří Jón, MSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Influencer marketing
Jana Skřivánková -
Influencer marketing
Eva Horníková -
Social networks and its marketing potential for enterprises
Karyna Kasperovych -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík -
Efficient use of social networks for marketing campaigns – the case of a maritime transport company
Juraj Hostak -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek
Název
Vložil
Vloženo
Práva