Bc. Pamela Čáslavová
Bakalářská práce
Mystery Shopping
Mystery Shopping
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku a realizaci metody marketingového průzkumu nesoucí název mystery shopping. Bakalářská práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Praktický průzkum byl realizován v prodejnách specializovaných na prodej spotřební elektroniky. Teoretická část se zabývá marketingem a marketingovým průzkumem jako takovým, vč. vysvětlení metody mystery shopping. Praktická …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the issue and implementation of a marketing research method called mystery shopping. The bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The practical survey was carried out in stores specializing in the sale of consumer electronics. The theoretical part deals with marketing and marketing research as such, incl. explanation of the mystery shopping method …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/b7xdr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Zuzana Boháčová
- Oponent: Ing. David Schüller, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Customer experience v oblasti B2B marketingu
Vladimír Kurz -
Customer Experience
Veronika Kundrtová -
Customer experience v e-commerce projektu Point4me
Michael Sázavský -
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
Kryštof Luňák -
Aspekty Customer journey na B2B trhu ve vybrané společnosti
Tereza Pavlová -
Faktory customer experience se zaměřením na místo prodeje a její aplikace u konkrétní firmy
Anežka Kasalická -
Foreign students' Customer Experience at the MIMG program from the University of Economics, Prague
David Mejia Perdomo