Analýza předpokladů rozvoje CR ve vybraných národních parcích Ruska – Mgr. Eva Obenausová
Mgr. Eva Obenausová
Bachelor's thesis
Analýza předpokladů rozvoje CR ve vybraných národních parcích Ruska
The analysis of the prerequisites for the development of tourism in selected national parks in Russia
Anotácia:
Tato bakalářská práce se věnuje problematice cestovního ruchu ve čtyřech národních parcích Ruska. Konkrétně se jedná o NP Beringie, NP Buzulucký les, NP Oněžské pobřeží a NP Ruská Arktida. První dvě kapitoly práce jsou teoretické a pojednávají o cestovním ruchu a marketingu cestovního ruchu. Ve třetí kapitole jsou popsány jednotlivé národní parky. Tyto informace jsou pak shrnuty ve čtvrté kapitole …viacAbstract:
This bachelor’s thesis is aimed at the tourism in the four national parks in Russia. These are Beringia, Buzulukskiy Bor, Onega Pomorie and Russian Arctic. The first two chapters serve as a theoretical background and are focused on the tourism itself and its marketing. In the third chapter, the individual national parks are described. All findings are critically analysed in the fourth chapter using …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xe234/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedúci: Mgr. et Mgr. et Mgr. Markéta Kropáčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Philology / Russian with orientation on Commercial Practice, Services and Travel
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová