Angažmá politiků v reklamě – Bc. Dominika Kamarýtová
Bc. Dominika Kamarýtová
Bakalářská práce
Angažmá politiků v reklamě
The involvement of politicians in commercial advertisements
Anotace:
Tato práce se zabývá angažmá politiků v komerční reklamě. Cílem práce je zhodnotit efektivitu regulace této problematiky a správnost po-stupu při řešení jednotlivých případů. Úvodem jsou pro lepší znázornění popsány tři hypotetické příklady. Dále jsou vymezeny klíčové pojmy, které jsou nezbytné pro další kapitoly. Následující kapitoly zkoumají českou právní regulaci této problematiky včetně samoregulace …víceAbstract:
This thesis deals with the involvement of politicians in commercial advertisements. The aim of the thesis is to evaluate the effectiveness of regulation of this issue and the correctness of the procedure in dealing with individual cases. In the introduction, three hypothetical examples are described for better illustration. Then, key terms that are necessary for the following chapters are defined. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/anvwu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2022
- Vedoucí: doc. JUDr. Josef Kotásek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Christian May
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obchodněprávní studia / Obchodněprávní studia
Práce na příbuzné téma
-
Institucionalizovaná etická samoregulace reklamy – komparativní analýza stížností v ČR a v sousedních zemích
Kristýna Bendová -
Samoregulace v reklamě vs. právní úprava reklamy v ČR
Miroslav Slaný -
Etická samoregulace reklamy v České republice a na Slovensku
Zuzana Jurčíková -
Etická samoregulace reklamy v České republice a na Slovensku
Natalie Trčková -
Právo proti nekalé soutěži a samoregulace reklamy
Marek Harok -
Samoregulace reklamy ve vztahu k dětskému publiku jako součást CSR vybrané firmy
Pavlína Jirků -
Vývoj politik regulace kouření - srovnávací studie zemí EU - hledání nejúčinnějších nástrojů
Zuzana Kollarčíková -
Soutěžní politika a sektorová regulace
Marie Strouhalová