Martin Zavadil
Bachelor's thesis
Komunikační prostředí ve stavitelství
Communication environment in construction
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační prostředí v oblasti stavitelství. Uvedeny jsou jednotlivé typy interní a externí komunikace ve firmě. Dále vyobrazuje komunikaci ve stavitelství, formy komunikace a firemní komunikace. Praktická část se věnuje analýze komunikací ve firmách v oboru stavitelství. Zkoumá efektivitu komunikačních prostředků, zjišťuje funkčnost komunikace, spokojenost s komunikačním …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the communication environment in the field of construction. The individual types of internal and external communication in the company are listed. It also depicts communication in construction, forms of communication and corporate communication. The practical part is devoted to the analysis of communication companies in the field of construction. It examines the effectiveness …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Ing. Bc. Vladimír Borský, LL.M. MBA
- Reader: Zdeněk Mikulka, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru stavitelství
Michal Dvořák -
Úprava uličního prostoru komunikace ulice Jiráskova ve Vysokém Mýtě
Martin Musílek -
Dopravní model komunikace I/35 ve Vysokém Mýtě
Martin Musílek -
Možnosti znovuvyužití zaniklých pozemních komunikací ve vybraném území pro turistiku a cyklodopravu
Alice Černá -
Studie úprav průtahu komunikace III/3237 ve Starých Ždánicích
Vít Abraham -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Zuzana Makúchová