Komunikační prostředí ve stavitelství – Martin Zavadil
Martin Zavadil
Bakalářská práce
Komunikační prostředí ve stavitelství
Communication environment in construction
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační prostředí v oblasti stavitelství. Uvedeny jsou jednotlivé typy interní a externí komunikace ve firmě. Dále vyobrazuje komunikaci ve stavitelství, formy komunikace a firemní komunikace. Praktická část se věnuje analýze komunikací ve firmách v oboru stavitelství. Zkoumá efektivitu komunikačních prostředků, zjišťuje funkčnost komunikace, spokojenost s komunikačním …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the communication environment in the field of construction. The individual types of internal and external communication in the company are listed. It also depicts communication in construction, forms of communication and corporate communication. The practical part is devoted to the analysis of communication companies in the field of construction. It examines the effectiveness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ing. Bc. Vladimír Borský, LL.M. MBA
- Oponent: Zdeněk Mikulka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru stavitelství
Michal Dvořák -
Úprava uličního prostoru komunikace ulice Jiráskova ve Vysokém Mýtě
Martin Musílek -
Dopravní model komunikace I/35 ve Vysokém Mýtě
Martin Musílek -
Možnosti znovuvyužití zaniklých pozemních komunikací ve vybraném území pro turistiku a cyklodopravu
Alice Černá -
Studie úprav průtahu komunikace III/3237 ve Starých Ždánicích
Vít Abraham -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Zuzana Makúchová