Spotřební chování mladých žen na trhu kadeřnických služeb – Tereza Hřibalová
Tereza Hřibalová
Master's thesis
Spotřební chování mladých žen na trhu kadeřnických služeb
Consumer behaviour of young women on the hairdressing services market
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá spotřebním chováním mladých žen na trhu kadeřnických služeb. Zaměřuje se na motivaci k nákupu této služby, vnímaná rizika spojená se tímto typem služby a určení faktorů ovlivňujících volbu kadeřnického salonu. Zkoumá také spokojenost cílové skupiny s kadeřnickými službami. První část práce uvádí specifika marketingu služeb a specifika spotřebního chování v kontextu služeb …viacAbstract:
The master thesis explores consumer behaviour of young women on the hairdressing services market. It focuses on purchase motivation, perceived risks associated with this type of service and determines factors that influence the choice of a hairdressing salon. It also examines satisfaction of the research target group with hairdressing services. The first part of the thesis covers the specifics of service …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41551
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedúci: Jan Koudelka
- Oponent: Petra Vadászová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41551
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím