Účinná motivace dětí učitelkou v mateřské škole – Michaela POLEDNÍKOVÁ
Michaela POLEDNÍKOVÁ
Bakalářská práce
Účinná motivace dětí učitelkou v mateřské škole
Effective motivation for kids by their teacher in nursery school
Anotace:
V této bakalářské práci jsem se zaměřila na účinnou motivaci dětí učitelkou v mateřské škole. Mým cílem je zjistit, které druhy motivace dětí používají učitelky mateřských škol a zda jsou tyto druhy motivace pro děti účinné. Teoretická část je zaměřena na definování pojmu motivace a jejích druhů, dále na motivaci z psychologického a pedagogického hlediska, na vývojová specifika předškolního dítěte …víceAbstract:
In this bachelor thesis, I focused on the effective motivation of children in nursery school used by the teachers. My goal is to find out which types of motivation are used by the teachers in nursery school and whether these types of motivation are effective for children. The theoretical part is focused on defining the concept of motivation and its types. Furthermore on the motivation from the psychological …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alexandra Tomášová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POLEDNÍKOVÁ, Michaela. Účinná motivace dětí učitelkou v mateřské škole. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Předškolní vzdělávání v mateřské škole a lesním klubu
Maria Staňková -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchami autistického spektra
Pavlína Charvátová -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ
Daniela Zemanová -
Předškolní vzdělávání v permakulturním pojetí
Hana Černá -
Úroveň komunikativních kompetencí dětí ukončujících předškolní vzdělávání
Veronika Skalská -
Vliv povinného předškolního vzdělávání na četnost odkladů povinné školní docházky a názory učitelů mateřských škol a prvních tříd základních škol na povinné předškolní vzdělávání v Královehradeckém kraji
Hana SVATOŇOVÁ -
Tvorba integrovaných tematických plánů pro předškolní vzdělávání s důrazem na pohybovou složku
Petra Lopourová -
Hudebně – pohybové činnosti pro předškolní vzdělávání
Kateřina Jerglová