Role asistenta pedagoga v rámci inkluzivního vzdělávání dítěte s tělesným postižením v mateřské škole – Lucie PELCOVÁ
Lucie PELCOVÁ
Bakalářská práce
Role asistenta pedagoga v rámci inkluzivního vzdělávání dítěte s tělesným postižením v mateřské škole
The role of an assistant teacher in inclusive education of disabled child in kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá rolí asistenta pedagoga v rámci inkluzivního vzdělávání dětí s tělesným postižením v mateřských školách. Integrace jako taková u nás probíhá již několik let, v posledních letech je však velmi často nahrazována pojmem inkluze, jejíž realizace se stále nedaří v takovém rozsahu, jaká je původní myšlenka inkluzivního vzdělávání. Jedná se o začleňování žáků se speciálními vzdělávacími …víceAnotace:
edná o jeho nedílnou součást. Výsledky mé práce mohou sloužit jako zdroj informací pro všechny, kteří se, stejně jako já, zajímají o tuto problematiku. Práce může být přínosná také pro školy, ve kterých již inkluzivní vzdělávání probíhá, či pro rodiče dětí s tělesným postižením, kteří uvažují o možnosti integrace jejich potomka v hlavním vzdělávacím proudu.Abstract:
This bachelor thesis deals with the role of the asistent teacher in the inclusive education of disabled children in nursery schools. Integration had been taking place over the last couple of years, but lately it has been replaced by inclusion, which is still not realised as extensively as it was originaly intended. Inclusion means integration of pupils with special needs into mainstream education, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2015
Zveřejnit od: 4. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Jiří Jankovský, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PELCOVÁ, Lucie. \textit{Role asistenta pedagoga v rámci inkluzivního vzdělávání dítěte s tělesným postižením v mateřské škole}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/9bafse/.
Jak správně citovat práci
PELCOVÁ, Lucie. Role asistenta pedagoga v rámci inkluzivního vzdělávání dítěte s tělesným postižením v mateřské škole. Č. Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zdravotně sociální fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Zdravotně sociální fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - vychovatelství
Práce na příbuzné téma
-
Asistent pedagoga jako podpora v inkluzivním prostředí SŠ u žáků s tělesným postižením
Linda Stehlíková -
Asistent pedagoga na ZŠ u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Martina Sprušilová -
Spolupráce učitele odborného výcviku a asistenta pedagoga v oborech vzdělání na odborném učilišti pro tělesně postižené
Lenka Galandrová -
Role asistenta pedagoga při podpoře pozitivního klimatu v inkluzivní třídě základní školy
Sabina Křížová -
Asistent pedagoga v edukačním procesu
Zdeňka Musilová -
Asistent pedagoga na hodinách zdravotní tělesné výchovy v Jedličkově ústavu a školách
Lukáš KROPÍK -
Mateřská škola, základní škola a praktická škola Daneta, s.r.o. v Hradci Králové
Vendula Dušková -
Školní budova s komplexní péčí pro zrakově a sluchově postižené děti (mateřská škola a základní škola)
Romana Jurková
Název
Vložil
Vloženo
Práva