Theses 

Tvorba korporátní identity a image kosmetického studia ADLakus – Bc. Jaroslav Dvořáček

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Zpět na vyhledávání

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Bc. Jaroslav Dvořáček

Diplomová práce

Tvorba korporátní identity a image kosmetického studia ADLakus

Creating Corporate Identity and Corporate Image of ADLakus Cosmetic Studio

Anotace: Cílem práce je popsat a objasnit význam jednotlivých pilířů korporátní identity a vytvořit na tomto teoretickém základu korporátní identitu kosmetického studia ADLakus. Dále práce mapuje a hodnotí image, který je výsledkem vzájemného souladu prvků zmíněné firemní identity.

Abstract: The final thesis describes and explains the importance of the individual pillars of corporate identity. The aim is to create a corporate identity of ADLakus Cosmetic Studio on this theoretical foundation. The thesis also describes and evaluates the image which is the result of a consistency of the new corporate identity.

Klíčová slova: Firemní identita, firemní komunikace, firemní kultura, produkt, firemní design, image, tvorba, značka, logo

Jazyk práce: čeština

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní


Nahoru | Aktuální datum a čas: 26. 4. 2019 14:04, 17. (lichý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz