Národní ceny za společenskou odpovědnost. – Jan Zich
Jan Zich
Bakalářská práce
Národní ceny za společenskou odpovědnost.
National awards for corporate social responsibility.
Anotace:
Tématem této bakalářské práce jsou ocenění za společenskou odpovědnost firem. V teoretické části se zaměřím na vymezení společenské odpovědnosti firem, organizace podporující tento koncept a národní ocenění udílená v rámci tohoto konceptu. První kapitola teoretické části se zaměřuje na vývoj, definování a přínosy plynoucí všem zainteresovaným stranám. Druhá kapitola shrnuje nejvýznamnější organizace …víceAbstract:
Topic of this bachelor´s thesis is the award for corporate social responsibility. In the theoretical part, I will focus on defining corporate social responsibility, organizations supporting this concept and national awards given under this concept. First chapter of the theoretical section focuses on the development, definition and benefits for all stakeholders. Second chapter summarizes the most important …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70149
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedoucí: Alena Plášková
- Oponent: Marek Dlouhý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70149
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić