Výhody a nevýhody použití hlasovacího systému SMART Response ve vzdělávacím procesu – Ing. Zdeňka Hudcová
Ing. Zdeňka Hudcová
Bakalářská práce
Výhody a nevýhody použití hlasovacího systému SMART Response ve vzdělávacím procesu
Advantages and disadvantages of using SMART Response System in the learning process
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá výhodami a nevýhodami využití hlasovacích zařízení SMART Response ve výuce na středních školách. Práce je rozdělena do dvou částí: část teoretická a část praktická. Teoretická část se přibližuje výukové metody, jakožto nemateriální didaktické prostředky. Praktická část se zabývá materiálními prostředky, tedy především interaktivními tabulemi, zaměření je hlavně na interaktivní …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with advantages and disadvantages of the use voting equipment SMART Response in the teaching in secondary schools. This bachelor thesis is divided into two parts: the theoretical part and the practical part. The theoretical part deals with teaching methods as non: material educational resources. The practical part deals with material resources, primarily interactive board …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Karel Němejc, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HUDCOVÁ, Zdeňka. \textit{Výhody a~nevýhody použití hlasovacího systému SMART Response ve vzdělávacím procesu}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenství. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/9ccii1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Financování příspěvkových organizací - Střední pedagogická škola a Střední zdravotnická škola, Krnov, příspěvková organizace a Střední odborná škola dopravy a cestovního ruchu, Krnov, příspěvková organizace
Martina Špirytová -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Střední odborná škola a učiliště v 80. letech 20. století pohledem tehdejších studentů
Zuzana Grulichová -
Zkvalitnění vzdělávání dospělých na soukromé střední škole TRIVIS - Střední škola veřejnoprávní a Vyšší odborná škola prevence kriminality a krizového řízení Praha, s.r.o.
Pavla Zwanzgerova -
Analýza učebnic českého jazyka pro střední odborné školy a střední odborná učiliště
Anna RAYMANOVÁ SLABOTÍNSKÁ -
Historie Vyšší odborné školy, Střední průmyslové školy a Střední odborné školy řemesel a služeb Strakonice
Sally KAHOVCOVÁ -
Návrh komunikace firmy ve vybrané kategorii služeb (Střední odborná škola ochrany osob a majetku)
Tomáš Györi -
Implementace softwaru Koha do knihovny střední školy: Případová studie pro Masarykovu střední školu zemědělskou a vyšší odbornou školu v Opavě
Martina Růžičková
Název
Vložil
Vloženo
Práva