Bc. David Nejman

Master's thesis

Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh reklamní kampaně společnosti McDonald’s

Analysis of current methods of communication and proposal of marketing campaign for McDonald’s
Abstract:
Diplomová práce „Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh reklamní kampaně společnosti McDonald´s“ představuje několik nástrojů marketingové komunikace u retailového podnikání společnosti McDonald’s. Zabývá se jejich použitím a vyhodnocením efektivnosti. Z nástrojů společnosti McDonald’s se věnuji především reklamě, public relations, osobnímu prodeji, sponzoringu, internetové komunikace a dalším …more
Abstract:
The thesis "Analysis of current methods of communication and proposal of marketing campaign for McDonald´s" presents several marketing communication tools in retail business for McDonald's. It deals with the use and evaluation of effectiveness. Among the instruments of McDonald's pays attention mostly advertising, public relations, personal selling, sponsorship, internet communications and more. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 10. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 11. 2012
  • Supervisor: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
  • Reader: Ing. Tereza Dvořáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní