Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh reklamní kampaně společnosti McDonald’s – Bc. David Nejman
Bc. David Nejman
Diplomová práce
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh reklamní kampaně společnosti McDonald’s
Analysis of current methods of communication and proposal of marketing campaign for McDonald’s
Anotace:
Diplomová práce „Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh reklamní kampaně společnosti McDonald´s“ představuje několik nástrojů marketingové komunikace u retailového podnikání společnosti McDonald’s. Zabývá se jejich použitím a vyhodnocením efektivnosti. Z nástrojů společnosti McDonald’s se věnuji především reklamě, public relations, osobnímu prodeji, sponzoringu, internetové komunikace a dalším …víceAbstract:
The thesis "Analysis of current methods of communication and proposal of marketing campaign for McDonald´s" presents several marketing communication tools in retail business for McDonald's. It deals with the use and evaluation of effectiveness. Among the instruments of McDonald's pays attention mostly advertising, public relations, personal selling, sponsorship, internet communications and more. The …víceKlíčová slova
Marketingová komunikace účinnost komunikačních nástrojů reklama Měření efektivnosti komunikace Marketingový plán Marketingové aktivity Guerilla marketing Podpora prodeje Komunikační mix Cílový segment. Marketing communication Effectiveness of communication tools Advertising Measure the effectiveness of communication Marketing plan Marketing activities Sales promotion Communication mix Target segment.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fmxjr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Logging and replay of smartcard communication
Lubomír Hrbáček -
PR as a part of integrated marketing communication
Alyesya Kharlan -
Rebranding and Marketing Communication
Yulia Zubenko -
Communication marketing en ligne de l'entreprise "Chloé"
Aleksandra NECHAEVA -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
Uyuki Tanaka