Privátní značka a chování spotřebitele – Jaroslava Bařinová
Jaroslava Bařinová
Bakalářská práce
Privátní značka a chování spotřebitele
Private label and consumer behaviour
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá privátní značkou a chováním spotřebitele. Cílem bakalářské práce je navrhnout opatření vedoucí ke zvýšení loajality a prodeje privátních značek vybrané společnosti. Dílčím cílem je identifikovat faktory, které ovlivňují spotřebitele na trhu privátních značek a určit jejich preference a postoje. Literární rešerše popisuje danou problematiku a tvoří ucelený přehled z oblasti …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with private label and consumer behaviour. The aim of this thesis is to propose measures to increase loyalty and sale private brands of the selected company. The partial goal is to identify factors that affect consumers in the private label market and determine their preferences and attitudes. Literary research describes the issue and forms a comprehensive overview of brands …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 12. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Digital maturity level and success in customer acquisition - Strategic impulses for staying competitve through potentials in customer profiling - a study in the oil and gas industry
Dominique Ellen Michaela Futterer -
CUSTOMER SATISFACTION
Sai Sivasankaran Palani -
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Ekaterina Samarina -
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
Klára Menšíková -
Customer journey mladých designérů v rámci soutěží
Kateřina Oppeltová -
Enhancing Customer Loyalty with Private Label Brands – Factors Influencing Success in the Health and Beauty Retail Industry
Charlotte Segebarth -
Antecedents of successful private label business in the Czech retail environment
Iuliia Trofimchuk -
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
Klára Surmová