Využití pedagogických metodik pro automatickou analýzu obtížnosti textu – Bc. Jakub Konečný
Bc. Jakub Konečný
Master's thesis
Využití pedagogických metodik pro automatickou analýzu obtížnosti textu
Utilization of pedagogical methodologies for automatic analysis of text complexity
Abstract:
Tato magisterská diplomová práce se zabývá pedagogickými metodikami pro zjišťování obtížnosti textu. V České republice stále probíhá zjišťování tradičním ručním způsobem. V práci jsme se tento stav pokusili změnit a vybrané pedagogické metodiky automatizovat. V teoretické části jsme definovali pojem obtížnost a učebnice, ze kterých čerpáme značnou část textů. Texty poté sloužily jako testovací data …moreAbstract:
This master thesis investigates pedagogical methods of text complexity evaluation. In Czech Republic, this is still done manually. The goal of this thesis is to change that and automate selected pedagogical methods. Theoretical part of the thesis defines complexity of text and presents textbooks which serve as a main source of the texts. These were used as examples and later also as testing data. In …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/azy6f/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2018
- Supervisor: Mgr. Marek Grác, Ph.D.
- Reader: Mgr. Hana Žižková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Philology / Czech Language with Orientation on Computational Linguistics
Theses on a related topic
-
Technika a metodika automatického trapu a skeetu ve sportovní brokové střelbě
Andrea HALAMOVÁ -
Porovnání didaktické vybavenosti a komplexní míry obtížnosti textu učebnic využívaných pro výuku občanské výchovy v České republice a Velké Británii
Lucie Kolaříková -
Analýza učebního textu: Veterinary Hematology and Clinical Chemistry
Jana Chovancová -
Analýza komplexní míry obtížnosti výkladového textu v učebnicích českého jazyka pro druhý stupeň základních škol
Aleš FELNER -
Analýza didaktické vybavenosti a obtížnosti textů učebnice biologie člověka pro žáky se sluchovým postižením
Michaela Rinková