Základní model tržní orientace v malých a středních podnicích – Marek Novinský
Marek Novinský
Doctoral thesis
Základní model tržní orientace v malých a středních podnicích
Fundamental Model of Market Orientation in Small and Medium Enterprises (SMEs)
Abstract:
Tržní orientace představuje jedno z nejstudovanějších témat marketingového výzkumu v posledních třiceti letech. Přestože se pozornost akademiků postupně přesunula z velkých firem na firmy malé a střední (MSP), v literatuře doposud není dostatečně popsána revize a adaptace původních teoretických konstruktů pro kontext MSP. Cílem této disertační práce je návrh a empirický test základního modelu tržní …moreAbstract:
Market orientation (MO) represents one of the most studied constructs of marketing research in the last three decades. Although the focus of scholars gradually shifted from big companies to small and medium enterprises (SMEs), there is still not enough evidence in the literature, that the original theories of the construct were sufficiently reviewed and adopted to serve the purpose of SMEs. The objective …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 11. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88090
Thesis defence
- Date of defence: 18. 1. 2023
- Supervisor: Miroslav Karlíček
- Reader: Ondřej Machek, Marie Přibová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88090
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doctoral programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Vztah měření výkonnosti marketingu a tržní orientace a jejich dopad na výkonnost malých a středních firem
Jiří Mařík -
Aktivátory a inhibitory sociálních médii ve vztahu k rozvoji MSP na příkladu MSP působících v sektoru služeb v Ghaně
John Amoah -
Využití typologie osobnosti při výběru zaměstnanců v MSP
Karolína Stichová -
Porovnání úvěrových produktů pro financování MSP
Petr Troníček -
Alternativní metody financování MSP
Pavel Kos -
Umělá inteligence jako nástroj růstu konkurenceschopnosti MSP
Fraňková Fraňková -
Využití bankrotních a bonitních modelů pro hodnocení finančního zdraví MSP
Anna Nesterenko -
Čtvrtá průmyslová revoluce v podmínkách MSP
Mirko Kšica