Ondřej Barda

Bakalářská práce

Marketing portálu iKariéra

Anotace:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout marketingovou komunikační kampaň portálu iKariéra studentské organizace IAESTE Czech Republic. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje problematiku marketingové komunikace a marketingového výzkumu. V praktické části je představena organizace IAESTE a projekt iKariéra. Je zde popsán současný stav marketingové komunikace portálu …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to design a marketing communication campaign of iKariera portal uf IAESTE Czech Republic student organization. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part describes the problems of marketing communication and marketing research. In the practical part, IAESTE organization and iKariéra project are presented in addition, a research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2017
Identifikátor: http://theses.cz/id/9d5zat/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 9. 2017

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku