Projekt zlepšení CRM ve vybrané firmě – Bc. Kateřina Wlachová
Bc. Kateřina Wlachová
Master's thesis
Projekt zlepšení CRM ve vybrané firmě
A CRM Improvement Project in a Selected Company
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na projekt zlepšení CRM ve vybrané firmě, jejímž předmětem podnikání je výroba a prodej ocelových profilů určených pro stavebnictví, logistiku, strojírenství a automobilový průmysl. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Cílem teoretické části je literární rešerše vztahující se k problematice řízené vztahů se zákazníky se zaměřením na B2B trh a následnou implementaci …viacAbstract:
The diploma thesis focuses on the project of improving CRM in the selected company, whose business is the production and sale of steel profiles for construction, logistics, engineering, and the automotive industry. The work is divided into the theoretical and practical parts. The goal of the theoretical part is a literature search related to the issue of managed customer relations with a focus on the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Wlachová, Kateřina. Projekt zlepšení CRM ve vybrané firmě. Zlín, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Business Administration and Entrepreneurship / Entrepreneurship and Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová