Specifika oceněných kantorů za pedagogický výkon na FF UPOL – Sára MONDSCHEINOVÁ
Sára MONDSCHEINOVÁ
Bachelor's thesis
Specifika oceněných kantorů za pedagogický výkon na FF UPOL
The specifics of teaching of teachers who were awarded for pedagogical performance by FF UP
Abstract:
Tato práce se zabývá specifiky oceněných kantorů na filozofické fakultě Univerzity Palackého za nejlepší pedagogický výkon. Cílem práce je zjistit v čem tkví kvalitní výuka oceňovaných pedagogů, jak si oni představují kvalitní výuku na vysoké škole, co jim k jejich výuce pomáhá, co naopak brání. Výzkum byl realizován pomocí rozhovorů s oceňovanými pedagogy a dále rozebrán pomocí tematické analýzy. …moreAbstract:
This thesis deals with the specifics of awarded teachers at the FF UPOL for the best pedagogical performance. The aim of the thesis is to discover what constitutes quality teaching of awarded educators, how they envision quality teaching at a higher education institution, what helps them in their teaching, and what hinders them. The research was conducted through interviews with awarded teachers and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Lucie Viktorová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MONDSCHEINOVÁ, Sára. Specifika oceněných kantorů za pedagogický výkon na FF UPOL. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Asistent pedagoga, jeho role a význam při vzdělávání žáků a studentů se zrakovým postižením
Tereza HYBLOVÁ -
Suzukiho metoda a její specifika; rozdíly , se kterými se setkáme ve vztahu s Českou školou
Michaela Bartošová -
Spolupráce asistenta pedagoga a učitele na 1. stupni základní školy z pohledu asistenta pedagoga
Jaroslava Martinovská -
Vztah mezi asistentem pedagoga a pedagogy
Natálie Landovská -
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Výuka pomocných věd historických na středních školách v rámci projektové výuky
Jan Šrámek -
Terénní a projektová výuka s tematikou bitvy u Slavkova a napoleonských válek ve výuce dějepisu na základních školách
Gabriela Strejčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
MARKLOVÁ, E.
3/4/2024