Specifika oceněných kantorů za pedagogický výkon na FF UPOL – Sára MONDSCHEINOVÁ
Sára MONDSCHEINOVÁ
Bakalářská práce
Specifika oceněných kantorů za pedagogický výkon na FF UPOL
The specifics of teaching of teachers who were awarded for pedagogical performance by FF UP
Anotace:
Tato práce se zabývá specifiky oceněných kantorů na filozofické fakultě Univerzity Palackého za nejlepší pedagogický výkon. Cílem práce je zjistit v čem tkví kvalitní výuka oceňovaných pedagogů, jak si oni představují kvalitní výuku na vysoké škole, co jim k jejich výuce pomáhá, co naopak brání. Výzkum byl realizován pomocí rozhovorů s oceňovanými pedagogy a dále rozebrán pomocí tematické analýzy. …víceAbstract:
This thesis deals with the specifics of awarded teachers at the FF UPOL for the best pedagogical performance. The aim of the thesis is to discover what constitutes quality teaching of awarded educators, how they envision quality teaching at a higher education institution, what helps them in their teaching, and what hinders them. The research was conducted through interviews with awarded teachers and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lucie Viktorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MONDSCHEINOVÁ, Sára. Specifika oceněných kantorů za pedagogický výkon na FF UPOL. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Asistent pedagoga, jeho role a význam při vzdělávání žáků a studentů se zrakovým postižením
Tereza HYBLOVÁ -
Suzukiho metoda a její specifika; rozdíly , se kterými se setkáme ve vztahu s Českou školou
Michaela Bartošová -
Spolupráce asistenta pedagoga a učitele na 1. stupni základní školy z pohledu asistenta pedagoga
Jaroslava Martinovská -
Vztah mezi asistentem pedagoga a pedagogy
Natálie Landovská -
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Výuka pomocných věd historických na středních školách v rámci projektové výuky
Jan Šrámek -
Terénní a projektová výuka s tematikou bitvy u Slavkova a napoleonských válek ve výuce dějepisu na základních školách
Gabriela Strejčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
3. 4. 2024