Výrazové prostředky v plakátové tvorbě Borise Myslivečka – Mgr. MgA. Martin Maryška
Mgr. MgA. Martin Maryška
Bachelor's thesis
Výrazové prostředky v plakátové tvorbě Borise Myslivečka
The Means of Expression in the Poster Work by Boris Mysliveček
Anotácia:
Práce Výrazové prostředky v plakátové tvorbě Borise Myslivečka si vytkla za cíl nahlédnout na vybrané plakátové dílo Borise Myslivečka z hlediska uplatnění charakteristických výrazových prostředků. Přehlédneme-li plakátovou tvorbu B. Myslivečka (nar. 1948), která vznikla pro Divadlo Husa na provázku v letech 1971–2007, rozpoznáme čtyři výrazné linie. První charakterizuje přístup k plakátu jako ke trojrozměrnému …viacAbstract:
The Means of Expression in the Poster Work by Boris Mysliveček thesis has as its aim to focus on the selected Boris Myslivečeks’ poster work from the viewpoint of the use of the typical means of expression. When overlooking his work created for the Goose on a String Theatre in Brno between 1971–2007 four artistic lines could be distinguished. The first one is characterized by an approach to a medium …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 1. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kl3x8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2008
- Vedúci: prof. PhDr. Petr Osolsobě, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Aesthetics
Práce na příbuzné téma
-
Umění a reklama - zaměření na tištěnou reklamu - vzájemné vztahy a vlivy, historický vývoj jevů
Anna Talašová -
Umění a reklama - vzájemné vztahy a vlivy - historický vývoj jevů
Veronika Rejfířová -
Umění a reklama
Pavla Zaoralová -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala -
Komunikace, reklama a marketing Soukromé vyšší odborné školy umění a reklamy
Ivana Heidlbergová -
Fotografie a psychologie barev: Jak různé barvy ve fotografiích ovlivňují naše emoce a chování a jak ovlivňují naše vnímání obrazu?
Marina BIDA -
Online reklama kosmetických značek na sociálních sítích v době zdravotní a válečné krize
Elena Zedková -
Dramaturgie divadelního plakátu: K estetice a poetice grafického designu v divadlech
Martin Maryška