Bc. Ivana Kendralová
Diplomová práce
Radošinské naivné divadlo
Radošinské naivné divadlo
Abstract:
The diploma thesis deals with Radošinské naivné divadlo and its marketing strategy. Attention is paid to the characteristics of the theater, its specifics and historical development since the establishment of the theater in 1963 to the present. The second part focuses on the theoretical explanation of the marketing in cultural organizations, especially theaters, and application of these principles …víceAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá Radošinským naivným divadlom a jeho marketingovou stratégiou. Pozornosť je venovaná charakteristike divadla, jeho špecifikám a historickému vývoju od založenia divadla v roku 1963 až po súčasnosť. Druhá časť práce sa zameriava na teoretické vysvetlenie marketingu v prostredí kultúrnych organizácií, konkrétne divadiel, a aplikáciu týchto princípov v podmienkach Radošinského …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/g4l9r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Veronika Valentová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Zuzana Prouzová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Radošinské naivné divadlo alebo správa o autorskom divadle Stanislava Štepku
Simona SPAČKOVÁ -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing a marketingová stratégia strednej školy
Andrea Andrejčáková -
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Strategický marketing ako významný faktor úspešnosti podniku
Iveta Morihlatková -
Designing an Online and Offline Marketing Strategies for Stolen Money Music Group
Andrej Mičaň -
Direct Marketing of the Selected Company
Katarína Valentová -
Designing Online and Offline Marketing Strategies for the Stolen Money Band
Andrej Mičaň