Význam canisterapie pro všestranný rozvoj dětí se souběžným postižením více vadami – Mgr. Markéta Schrammová
Mgr. Markéta Schrammová
Diplomová práce
Význam canisterapie pro všestranný rozvoj dětí se souběžným postižením více vadami
The importance of canis therapy for overall development in children with parallel multiple disabilities
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit jaký význam má canisterapie pro všestranný rozvoj dětí se souběžným postižením více vadami. Výsledky šetření byly získány pomocí kvalitativního výzkumu. Diplomová práce je rozdělena do čtyř kapitol. V první kapitole teoretické části je vymezena základní terminologie, etilogie a klasifikace kombinovaného postižení a také jsou zde charakterizována vybraná postižení a …víceAbstract:
The aim of the thesis is to determine the importance of canis therapy for overall development in children with parallel multiple disabilities. The results were gained through a qualitative research. The thesis is divided into four parts. In the first chapter of the theoretical part we can find basic terminology, etilogy and classification of multiple disabilities. Moreover, it describes certain disabilities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qz5aa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 5. 2015
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Inkluze dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do vzdělávacího systému z hlediska teorie rámců
Simona SVÍTKOVÁ -
Aktuální pojetí výuky českého jazyka na 1. stupni základních škol pro žáky se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza ŠVANDOVÁ -
Význam rituálů u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza DUBOVÁ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Tvořivé schopnosti v kontextu speciálně vzdělávacích potřeb
Iveta MACHOVÁ