Objevujeme tvar Využití keramické hlíny v hodinách výtvarné výchovy na 1. stupni ZŠ – Lenka VAŇKOVÁ
Lenka VAŇKOVÁ
Diplomová práce
Objevujeme tvar Využití keramické hlíny v hodinách výtvarné výchovy na 1. stupni ZŠ
Využití keramické hlíny ve výtvarné výchově na 1. stupni základní školy
Discovering shape Use of clay in art classes at primary school
Anotace:
V předložené práci jsou zpracovány možnosti využití keramické hlíny ve výchovně vzdělávacím procesu jako prostředku pro výtvarnou tvorbu. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část obsahuje stručný vývoj výtvarné výchovy, význam dětského výtvarného projevu, vyjadřovací prostředky výtvarné výchovy, vývojová stádia dětského trojdimenzionálního výtvarného projevu a význam …víceAbstract:
Abstract The presented thesis works with the possibility of using ceramic clay in education system as a mean of art. The thesis consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part includes brief development of art lessons, importance of children´s art manifestation, evolutionary stages of childrens three-dimensional art manifestation and the importance of making models. Further the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 4. 2014
- Vedoucí: M.A. Dalibor Worm
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VAŇKOVÁ, Lenka. \textit{Objevujeme tvar Využití keramické hlíny v hodinách výtvarné výchovy na 1. stupni ZŠ}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/9dzn7i/.
Jak správně citovat práci
VAŇKOVÁ, Lenka. Objevujeme tvar Využití keramické hlíny v hodinách výtvarné výchovy na 1. stupni ZŠ. Ústí nad Labem, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Dětský výtvarný projev a digitální média
Šárka Satrapová -
Dětský výtvarný projev jako nástroj poznání dítěte
Tereza KOLEČKÁŘOVÁ -
Výtvarný projev jako nástroj pedagoga k všestrannému rozvoji dítěte předškolního věku
Kateřina Horáčková -
Sourozenci ve skupině dětí předškolního věku a jejich výtvarný projev.
Bohdana OTTOVÁ -
Výtvarný projev předškoláků jako forma vyjadřování
Kristýna NOVÁ -
Výtvarný projev dětí prvního stupně základní školy
Dominik JIŘÍK -
Dětský výtvarný projev v předškolním věku
Radka DVOŘÁKOVÁ -
Vliv dysgrafie na výtvarný projev žáka a užití výtvarných vyjadřovacích prostředků jako nástroje edukační podpory
Petra Martinková