Lenka VAŇKOVÁ

Diplomová práce

Objevujeme tvar Využití keramické hlíny v hodinách výtvarné výchovy na 1. stupni ZŠ

Využití keramické hlíny ve výtvarné výchově na 1. stupni základní školy

Discovering shape Use of clay in art classes at primary school
Anotace:
V předložené práci jsou zpracovány možnosti využití keramické hlíny ve výchovně vzdělávacím procesu jako prostředku pro výtvarnou tvorbu. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část obsahuje stručný vývoj výtvarné výchovy, význam dětského výtvarného projevu, vyjadřovací prostředky výtvarné výchovy, vývojová stádia dětského trojdimenzionálního výtvarného projevu a význam …více
Abstract:
Abstract The presented thesis works with the possibility of using ceramic clay in education system as a mean of art. The thesis consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part includes brief development of art lessons, importance of children´s art manifestation, evolutionary stages of childrens three-dimensional art manifestation and the importance of making models. Further the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 4. 2014
  • Vedoucí: M.A. Dalibor Worm

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VAŇKOVÁ, Lenka. Objevujeme tvar Využití keramické hlíny v hodinách výtvarné výchovy na 1. stupni ZŠ. Ústí nad Labem, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy