Markéta Klásková
Diplomová práce
Didaktické hry ve vlastivědě
EXPLOITING OF DIDACTIC GAME IN HOMELAND STUDY
Anotace:
Teoretická část diplomové práce se zaměřuje na mladší školní věk, teorii hry, didaktickou hru a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Praktická část obsahuje soubor didaktických her, které mohou být inspirací pro učiteleAbstract:
The theoretical part of the thesis deals with children aged six to twelve, theory of the game, didactic game and education framework programme for the primary school. The practical part of the thesis contains a set of didactic games, which can be the inspiration for teachers
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
- Vedoucí: Alena Vavrdová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Le français comme la deuxième langue étrangère dans le Programme cadre d'éducation et dans le Programme scolaire d'éducation
Veronika Svobodová -
The use of online technologies for the development of digital competencies in the teaching of the English language in the 9th grade at primary schools of Prague 5
Eva KADLECOVÁ -
'Political and cultural rights of Muslim/Bosniak minority in the Republic of Serbia and Muslim/Bosniak Minority in the Republic of Croatia' 'The comparison of two case studies in the time frame of the 1990s - the present time'
Majra HASANEFENDIĆ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová -
Pilotní program Nevidím. Zážitkový program pro žáky II. stupně základních škol.
Hana Chmelková -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová -
Mýtus o Persefoně a jeho sociální aspekty: výukový program pro žáky základních škol s prvky dramatické výchovy
Zuzana Matonohová