Komunikace firmy Aukro v době rebrandingu – Bc. Katarína Svobodová
Bc. Katarína Svobodová
Diplomová práce
Komunikace firmy Aukro v době rebrandingu
The Marketing Communications of Aukro during the Period of Rebranding
Anotace:
Cílem diplomové práce Komunikace firmy Aukro v době rebrandingu je analýza budování značky a analýza jednotlivých aktivit zaměřených na budování její značky. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je představena značka a její budování, na což navazuje budování hodnoty značky. V praktické části autorka představuje podnik, provede analýzu budování značky, marketingových aktivit a výsledků …víceAbstract:
The objective of the thesis " The Marketing Communications of Aukro during the Period of Rebranding" is the analyses of brand building and the analyses of marketing activities focused on brand building. The thesis is divided into two main parts. In the theoretical part the brand, it´s building and also building of brand equity are introduced. In the practical part the company is introduced. Then the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 24. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Svobodová, Katarína. Komunikace firmy Aukro v době rebrandingu. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
Martin Machek -
Budování značky zaměstnavatele a její hodnota pro uchazeče o práci
Maryna Zaruba -
Marketingová strategie budování hodnoty značky
Soňa Lavičková -
Vnímaná hodnota značky Alpine Pro na českém trhu
Aneta Novosadová -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
Bednář Bednář -
Marketingová hodnota sportovních klubů
Nikola Pfeiferová -
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
Šárka Hótová