Přístupy pedagogů k integraci žáků s mentálním postižením do běžné základní školy – Bc. Zuzana Procházková
Bc. Zuzana Procházková
Master's thesis
Přístupy pedagogů k integraci žáků s mentálním postižením do běžné základní školy
Approaches of teachers to integration of pupils with mental disability into common elementary school
Anotácia:
Diplomová práce "Přístupy pedagogů k integraci žáků s mentálním postižením do běžné základní školy" je věnována problematice vzdělávání žáků s mentálním postižením v období povinné školní docházky především formou integrace v běžné základní škole. V práci jsou vymezeny pojmy, které se k dané problematice vztahují, obsahuje analýzu výzkumu týkajícího se přístupů samotných pedagogů běžných základních …viacAbstract:
This diploma thesis entitled “Teachers approaches towards integration of a Mentally disabled pupil in to the Regular Elementary School” targets on education of children with the mental disability and integration of these children into the regular elementary school. The thesis defines terms related to the topic and analyses of research concerning approaches of teachers from regular elementary schools …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/g6hwh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 5. 2011
- Vedúci: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education for Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou
Martin Majcík