Zuzana Plašilová
Master's thesis
Marketingová komunikace v bankovním sektoru
Marketing communications in the banking industry
Abstract:
Cílem diplomové práce je analýza marketingové komunikace v bankovním sektoru na příkladu vybrané banky, v tomto případě Raiffeisenbank, a.s. Použité metody analýzy jsou dotazníkové šetření a rozhovor. Dotazníkové šetření slouží pro získání informací z extrerního prostředí banky a rozhovor pro získání informací z interního prostředí banky. Diplomová práce je členěna v teoretické části do 4 kapitol. …moreAbstract:
The objective of this masters thesis is to analyze the marketing communications of a selected bank within the banking industry, in this case the Raiffeisenbank a.s. There were two methods applied in this analysis, the questionnaire survey and interview. The questionnaire survey serves the purpose of obtaining external information about the bank, while the interview serves as an internal source of information …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 10. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48417
Thesis defence
- Date of defence: 13. 1. 2016
- Supervisor: Vladimíra Khelerová
- Reader: Zdeněk Vojtíšek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48417
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Evropská integrace
Theses on a related topic
-
Digital marketing and ways of increasing brand awareness online: Insights from Indian companies and market
Jay Pankajbhai Goti -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
Eli Goldmann -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu