Problematika zařazování romských dětí do základních škol se speciálním výukovým plánem – Bc. Eva KRUTKOVÁ
Bc. Eva KRUTKOVÁ
Master's thesis
Problematika zařazování romských dětí do základních škol se speciálním výukovým plánem
The issue of integration of gipsy children into basic schools with a special educational plan
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku zařazování romských dětí do škol se speci-álním výukovým plánem. Teoretická část je zaměřena na historii Romů, jejich původ, specifika romské kultury, vní-mání světa a času. Součást jejich historie také neodmyslitelně tvoří pohnutá válečná léta s vizí úplného vyhlazení tohoto národa a období normalizace s neustálými snahami o jejich asimilaci. Druhá polovina …moreAbstract:
The thesis is focused on the Roma children placement in the special educational programing schools. The theoretical part is focuses on the history of Roma origin, the specifics of the Roma culture, the world and time perceptions. Part of their history is inherently formed by the turbulent war years with a vision of the nation total annihilation and the normalization pe-riod with the constant effort …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
19346
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jakub Hladík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRUTKOVÁ, Eva. \textit{Problematika zařazování romských dětí do základních škol se speciálním výukovým plánem}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2011. Available from: https://theses.cz/id/9en5s4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KRUTKOVÁ, Eva. Problematika zařazování romských dětí do základních škol se speciálním výukovým plánem. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Stres u žáků 2. stupně základní školy a jejich způsoby vyrovnávání se se stresem.
Kateřina Veverková -
Výchovné poradenství na základní škole se zřetelem na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Gabriela PECHKOVÁ -
Žák se selektivním mutismem na základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení - případová studie
Veronika HOLUBOVÁ -
Práce se žáky na 1. stupni základní školy se zaměřením na dysgrafii a dysortografii
Lenka Chaloupková -
Vizuální pomůcky k úlohám z matematiky pro žáky 7. ročníku základní školy se specifickými poruchami učení
Anna Hriadelová