Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti – Martina Wojtylová
Martina Wojtylová
Diplomová práce
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Marketing Communication Analysis of Selected Company
Anotace:
Tato diplomová práce řeší analýzu marketingové komunikace společnosti Extrifit. Cílem této diplomové práce bylo na základě analýzy marketingové komunikace dané společnosti představit návrhy a doporučení pro její zlepšení. K řešení byla použita metoda kvantitativního výzkumu v podobě dotazníkového šetření, která probíhala prostřednictvím on-line dotazníku propagována na platformě sociální sítě Instagram …víceAbstract:
This thesis deals with the analysis of Extrifit's marketing communication. The aim of this thesis was to present suggestions and recommendations for its improvement based on the analysis of the marketing communication of the company. To address this, a quantitative research method was used in the form of a questionnaire survey, which was conducted through an online questionnaire promoted on the social …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149756
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2023
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Marcela Kubalová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová