Formy a postupy práce s médii v rámci PR firmy sponzorující Formuli 1 (případová studie projektu Reemtsma Int. - West McLaren Mercedes) – Ing. Karolína Kestřánková
Ing. Karolína Kestřánková
Bakalářská práce
Formy a postupy práce s médii v rámci PR firmy sponzorující Formuli 1 (případová studie projektu Reemtsma Int. - West McLaren Mercedes)
Forms, procedures and practices of managing media within PR organisation responsible for sponzoring F1 team (case study Reemtsma Int. - F1 West McLaren Mercedes team)
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá teorií a praxí marketingových komunikací s důrazem na oblast sponzoringu ve Formuli 1. Rozvádí sponzoring jako jeden z nástrojů marketingové komunikace a dále jako komunikaci značky. Popisuje základní formy a postupy práce s médii v rámci společnosti Reemtsma International Praha (nyní Imperial Tobacco ČR, s.r.o.). Prakticky znázorňuje několik marketingových aktivit firmy …víceAbstract:
This Bachelor's thesis deals with theory and practices of marketing communications accenting the field of sponsoring Formula 1. It specifies sponsoring as one of the marketing communications tools and as a brand communication. It describes basic forms and processes of working with the media in Reemtsma International Praha) (at the present time Imperial Tobacco ČR s.r.o). The Bachelor's thesis virtually …víceKlíčová slova
Marketing sponzoring sportovní sponzoring teorie a praxe marketingových komunikací Formule 1 Reemtsma Int. Imperial Tobacco West McLaren Mercedes Klub Formule 1 Speed Team sponsoring sports sponsoring theory and practices of marketing communications Formula 1 Club Formula One Speed Team.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mj22n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KESTŘÁNKOVÁ, Karolína. \textit{Formy a postupy práce s médii v rámci PR firmy sponzorující Formuli 1 (případová studie projektu Reemtsma Int. - West McLaren Mercedes)}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/9f61zg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Project management of marketing communications events with the use of econometric and decision-making techniques
Kristýna Kučírková -
An Analysis of the Marketing Communications of a Czech Company Specializing in Regional Products
Marie Žatková