Podpora malého a středního podnikání prostřednictvím strukturálních fondů EU – Ing. Dita Šindlerová
Ing. Dita Šindlerová
Master's thesis
Podpora malého a středního podnikání prostřednictvím strukturálních fondů EU
Support of small and medium size enterprises through the EU structural funds
Abstract:
Předmětem mé diplomové práce na téma „Podpora malého a středního podnikání prostřednictvím strukturálních fondů EU je zhodnotit současný stav dotačních programů v České republice a vliv a dopad již uplynulých programových období. Zároveň chci identifikovat slabé stránky v oblasti využívání financí ze strukturálních fondů a navrhnout způsoby, jak zvýšit jejich efektivitu.Abstract:
The subject of my thesis on the topic of “Support for small and medium enterprises through the EU Structural Funds“, is to evaluate the current state grant programs in the Czech Republic and their impact and influence on already past grant periods. Simultaneously, I want to identify weaknesses in the use of structural funding. In conclusion, I propose ways how to increase their efficiency.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2017
Identifier:
https://is.sting.cz/th/pprfo/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2017
- Supervisor: prof. PhDr. Kamil Fuchs, CSc.
- Reader: Ing. Jakub Žilka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík