Podpora malého a středního podnikání prostřednictvím strukturálních fondů EU – Ing. Dita Šindlerová
Ing. Dita Šindlerová
Diplomová práce
Podpora malého a středního podnikání prostřednictvím strukturálních fondů EU
Support of small and medium size enterprises through the EU structural funds
Anotace:
Předmětem mé diplomové práce na téma „Podpora malého a středního podnikání prostřednictvím strukturálních fondů EU je zhodnotit současný stav dotačních programů v České republice a vliv a dopad již uplynulých programových období. Zároveň chci identifikovat slabé stránky v oblasti využívání financí ze strukturálních fondů a navrhnout způsoby, jak zvýšit jejich efektivitu.Abstract:
The subject of my thesis on the topic of “Support for small and medium enterprises through the EU Structural Funds“, is to evaluate the current state grant programs in the Czech Republic and their impact and influence on already past grant periods. Simultaneously, I want to identify weaknesses in the use of structural funding. In conclusion, I propose ways how to increase their efficiency.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/pprfo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2017
- Vedoucí: prof. PhDr. Kamil Fuchs, CSc.
- Oponent: Ing. Jakub Žilka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík