Podpora prodeje přes sociální sítě na trhu s drogistickým zbožím – Bc. Vladimír Vala
Bc. Vladimír Vala
Master's thesis
Podpora prodeje přes sociální sítě na trhu s drogistickým zbožím
Sales promotion via social networks in the drugstore market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou komunikace podpory prodeje na soci-álních sítích v rámci trhu s drogistickým zbožím. První část práce se zabývá teore-tickým přehledem a vymezením hlavních pojmů a aspektů podpory prodeje a ko-munikace prostřednictvím sociálních médií a sociálních sítí. Součástí této části práce je i průzkum drogistického trhu a působení sociálních sítí ve světě i v České republice …moreAbstract:
This thesis deals with the issue of communicating using social networks in the area of drugstore product trade. First part of this work outlines theoretical over-look and defines main concepts and aspects of support and communication via social media and social networks. Survey of drugstore product trade and the influ-ence of social networks in Czech Republic and the world is a subsection of this part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 1. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Veselá, Ph.D.
- Reader: Marcela Kormaňáková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VALA, Vladimír. \textit{Podpora prodeje přes sociální sítě na trhu s~drogistickým zbožím}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/9fft93/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Trade Management and Economics
Theses on a related topic
-
Is the popularity of social networking sites affecting formality in business communication? A case study of widespread usage of such social networking sites in a company in the Czech Republic
Barbora PLECHATÁ -
Profiles of selected companies on social networking sites
Knarik Armenakyan -
Restaurant business profile on social networking sites
Anna Kreneva -
UniStudy organization profile on social networking sites
Arina Troyan -
Social networking and its Impact on New Product Development within the Consumer Electronics Industry
Mathapelo Mologadi Malatji -
Social Interaction Design for Social Media: The Case of Groupthink and Aggression
Michail Tsikerdekis -
Online podpora prodeje prostřednictvím chatbotů pro generaci Y
Martina Pavličíková -
Příklady nejúspěšnějších sales promotion v sekci prodeje cukrovinek
Šárka Šrůtová