Bc. Michaela Macháčová
Bachelor's thesis
Marketingový plán podniku
Marketing plan of a company
Abstract:
The objective of the thesis Company Marketing Plan was to develop an effective marketing plan for a fast moving goods company. The importance of a marketing plan for the company for attainment of its objectives is emphasized in the thesis which consists of two sections. A part of theoretical part is getting to know the detailed structure of marketing plan, which was based on a specialized monograph …viacAbstract:
Cieľom bakalárskej práce Marketingový plán podniku je vytvorenie efektívneho marketingového plánu spoločnosti s rýchloobratkovým tovarom. Bakalárska práca zdôrazňuje dôležitosť marketingového plánu pre dosiahnutie cieľov a je zložená z dvoch častí. Súčasťou teoretickej časti je zoznámenie sa s podrobnou štruktúrou marketingového plánu, ktorá bola vypracovaná na základe odbornej literatúry. V praktickej …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fwedw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
- Vedúci: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Marketing malých a středních podniků
Matej Čekovský -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa