Sportrubrik in Online-Medien. Stilistischer Vergleich „diepresse.com“ und „krone.at“ – Bc. Barbora Plichtová
Bc. Barbora Plichtová
Diplomová práce
Sportrubrik in Online-Medien. Stilistischer Vergleich „diepresse.com“ und „krone.at“
Sport section in online-media. Stylistic comparison of „diepresse.com“ und „krone.at“
Abstract:
This diploma thesis deals with the stylistic analysis of the sports column of the two Austrian newspapers Kronen Zeitung and Die Presse. The emphasis is placed on the detailed comparative analyses of the six newspaper articles from popular and quality press. The theoretical part deals with the mass and online media, the language of newspapers and the independent discipline – stylistics, which is used …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá stylistickou analýzou sportovní rubriky dvou rakouských novin Kronen Zeitung a Die Presse. Důraz je kladen především na podrobnou analýzu šesti zpráv bulvárního a seriózního deníku a jejich srovnání. Teoretická část práce se věnuje masovým a online mediím, jazyku novin a samostatné disciplíně – stylistice, jejíž poznatky jsou dále využity v praktické části. Praktická …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o7baw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2017
- Vedoucí: doc. PhDr. Jiřina Malá, CSc.
- Oponent: doc. Mgr. Sylvie Stanovská, Dr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Stylistic analysis of figurative language in W. Golding's "Lord of the Flies"
Lenka Šlechtová -
Stylistic Analysis of Anti-Communist Propaganda in the United States Prior to the 1970s
Miroslava Paulovčáková -
An Analysis of Stylistic and Linguistic Means of Medium of Advertising: Alcohol Commercial Slogans
Tereza Matějíčková -
The Genre of the Stars - Stylistic Analysis of Online Weekly Horoscopes
Tereza KUČEROVÁ -
Travel agencies' advertisements - persuasive strategies and stylistic features
Karolína Racková -
Stilistische Figuren in den Massenmedien (Die online Zeitungen: Frankfurter Allgemeine Zeitung und Der Prager Zeitung)
Jana Litvová -
Die Flüchtlingskrise in deutschen Online-Medien
Kateřina Bočková -
(Un)objektives Bild Tschechiens in deutschen Online-Medien (sueddeutsche.de, spiegel.de, faz.de)
Petr Kuthan