Proces výběru a financování investice – Petra Kupcová
Petra Kupcová
Bakalářská práce
Proces výběru a financování investice
The process of selecting and financing investments
Anotace:
Tématem a cílem bakalářské práce je popis procesu a výběru zvolené investice firmou AGROPODNIK KNĚŽMOST a.s. a zjištění efektivnosti investice pro uvedený podnik. Popis dané investice je uváděň od počáteční myšlenky až k její konečné realizaci. V práci je popsán zvolený způsob financování nově pořízené investice v podobě nákladního automobilu. Následně bylo provedeno zhodnocení efektivnosti nákladního …víceAbstract:
The theme and aim of this Bachelor thesis is the description of the process and the selection of the chosen investment at AGROPODNIK KNĚŽMOST a.s. and a detection efficiency of investment for the company mentioned above. Description of the investment is being placed from the initial idea to the final implementation. The work describes the chosen method of financing newly acquired investment as a lorry …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Šárka Hyblerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Investicni rozhodovani v oblasti ICT
Miloslav Náprstek -
Assessment Of The Investment Attractiveness Of The Enterprise
Eduard Inhorin -
Investment and Sustainable Real Estate in the Czech Republic
Marc Safari -
Investment decision making under uncertainty based on internet recommendations
Alžběta Šumníková -
Hodnocení efektivnosti investice
Monika Šalšová -
Hodnocení efektivity vybrané investice ve vybraném podniku
Vít Pojar -
Social Media Return on Investment
Michael Rufer -
Optimizing the Return on Investment for Google Adwords in B2B companies applied to the North American Market
Iveta Štarková
Název
Vložil
Vloženo
Práva